1. Conducerea:

                                                  

                  -   Ella Ursu, Director  tel.0230 2-34-87,  2-37-41

                                   Audiența:  Luni - 09:00 - 11:00

                                           CURRICULUM VITAE

Numele, Prenumele

Ursu Ella

Data naşterii

28 iulie 1965

Locul naşterii

Orasul Soroca

Cetăţenia

Republica Moldova

Studii

Superioare, Institutul de Stat de Medicină din Chişinău, facultatea pediatrie, anii 1982 - 1988

Internatura - 1988 - 1989

Perfecţionări

1992 – Problemele bolilor  infecțioase la copii

1998 – Gastrologia pediatrică

2003 – Sănătate Publică şi Management;

2008 – Probleme actuale ale Sănătăţii Publice.

2009 - Management în Sănătate.

2014 - Managementul serviciilor de  sănătate .

13.02.2023 – 03.03.2023 – Actualități în transfuziologie

29.05.2023 - 13.06.2023 – Managimentul serviciilor spitalicești

Grad de calificare

Categorie superioară „Management în sănătate Publica”

 

Participarea la Proiecte, Conferinţe

Participarea la conferinţe pe diferite tematici la nivel republican şi raional.

10.09.2008  – „Dezvoltarea economico – un fenomen important în              creșterea calității serviciilor medicale de sănătate”

Autori    T. Grăjdianu; Ella Ursu; Ivan Ursu.

Experiența profesională:

01.08.1989 –  31.03.1998 – Medic-pediatru de sector or. Soroca

01.04.1998 -  03.01.2000 – medic de familie policlinica centrală raională Soroca.

03.01.2000 -  16.09.2002 – specialist resurse umane,informație și statistică medicală a Direcției Sănătății județul Soroca.

17.09.2002 – 20.06.2003  - Director adjunct Direcției Sănătății județul Soroca

08.08.2003 – 22.09.2003 - șefa secției informatică și statistică medicală SR Soroca.

23.09.2003 -  12.10.2010 – Director Agentia teritoriala Soroca a CNAM

12.10.2010 – 31.12.2018 – director-adjunct Agentia Nord a CNAM cu sediul or. Soroca

01.01.2019 – 31.12.2022 – specialist – coordonator SRB Bălți AT Nord a CNAM.

 03.01.2023 – 05.04.2023 - șefa secției transfuzia sîngelui SR Soroca

06.04.2023 – 31.10.2023 director interimar IMSP SR Soroca ,,A. Prisacari”

01.11.2023 – pînă în prezent Director IMSP SR Soroca ,,A. Prisacari”

 

Aptitudini

Cunoaşterea limbii de stat, limbii ruse la perfecţie. Limba franceză - cu dicționarul.  Cunoaşterea calculatorului.

                                                           

                         -   Nina Spoialo, vicedirctor medical, tel.0230  2-37-41

   

CURRICULUM VITAE

 

INFORMAȚII PERSONALE

                       SPOIALO NINA

                       or. Soroca, str. M. Eminescu 10/2

0230 3 01 67 Mob: 069558734

Sexul feminin / Data nașterii: 12.06.1965 / Naționalitatea – moldoveancă

LOCUL DE MUNCĂ

  • IMSP SR Soroca „ A. Prisacari” – Centrul Perinatal nivelul II IMSP Soroca medic neonatolog.
  • 01.08.1990 – 05.08.1991 – Medic intern pediatru în SR Soroca;
  • 05.08.1991 – pînă în prezent – Medic neonatolog de categorie superioară în Centrul Perinatal IMSP SR Soroca;
  •  02.01.2013 – 03.03.2014 – Coordonator al grupului de audit medical intern;
  • 03.03.2014 –Specialist principal în asistența mamei și copilului
  • 07.10.2015-14.12.2016  Director medical interimar al IMSP SR Soroca.
  • 03.04.2017-10.04.2018  Director medical al IMSP SR Soroca.
  • Din  11.04.2018. Medic neonatolog Centrul Perinatal nivelul II IMSP SR Soroca.
  • Din 18.05.2023 - prezent, vicedirector medical al IMSP SR Soroca "A.Prisacari".

 EDUCATIE SI FORMARE

  • 1982 - Școala medie din s. Bulboci, r. Soroca;
  • 1983 – 1989 – Institutul de Stat de Medicină or. Chișinău – fac. Pediatrie;
  • 15.03 – 13.04.1993 – Cursul de specializare în neonatologie ICSOM și C or. Chișinău;
  • 03.05. – 31.05.1999 – Cursul de specializare „Reanimarea neonatală” ICSOM și C or. Chișinău;
  • 10.05–11.06.2004–Cursul de reciclare „Urgențe neonatale” ICSOM și C;
  • 24.03. – 24.04.2008 – Cursul de reciclare „Stări de urgență în neonatologie” ICSOM și C.
  • 30.04-19.05.2009 “Managementul support respirator în patologia neonatală”.
  • 25.01-03.02.2013 Curs de calificare în Universitatea de Medicină din or. Vilnius.
  • 20.01-24.02.2014 Curs de specializare “Îngrijiri esenţiale neonatale bazate pe dovezi ştiinţifice” ICSOM şi C, or. Chişinău.
  • 14.04-25.04.2014 Curs practic “Micşorarea mortalităţii infantile” Centrul Perinatal “A. Culacov” or. Moscova
  • 05.0402016-22.04.216 Managementul serviciilor de sănătate
  • 05.06.2017-23.06.2017  Managementul suportului respirator şi cardiac în patologia neonatală.
  • 10.09.2018 – 28.09.2018 Conduita stărilor patologice neonatale bazată pr dovezi științifice.
  • 27.05.2019-14.06.2019  Urgențe pediatrice simulare pe manichen.
  • 01.11.2021-06.11.2021  "Managementul copilului prematur".
  • 26.09.2022-17.10.2022   "Urgențe neonatale".
  • 02.10.2023 - 17.10.2023 "Managementul urgențelor de sănătate publică".

COMPETENŢE PERSONALE

Este responsabilă, cu spirit de iniţiativă, cunoaşte lucrul în echipă şi cu cerinţe faţă de subalterni. În 2013 colectivul neonatal pe care îl conduce a fost decernat de Asociaţia de Medicină Perinatală din Moldova cu diplomă de gradul II, “Cea mai bună echipă neonatală din Republică”. Pe perioda la funţie de Director medical a dat dovadă de cunoştinţe profunde în domeniul managementului de oganizare. A condus implementarea a mai multor proiecte finanţate de REPEMOL, KUZA NONE şi alţi cofinaţatori externi.

COMPETENŢE ORGANIZAŢIONALE ŞI COMUNICARE

Are competenţe bune de comunicare şi organizare dobîndite pe parcursul tărîmului profesional ca medic neonatolog principal, coordonator în audit medical şi Specialist Principal în asistenţa mamei şi copilului.

A luat parte în organizarea diferitor consilii şi conferinţe medicale în SR Soroca, activ s-a implicat în organizarea conferinţei internaţionale Moldo-Română în anul 2014 la Soroca cu participarea medicilor din mai multe ţări.

COMPETENŢE DOBÎNDITE LA LOCUL DE MUNCĂ

  • Profesionalizm înalt ca medic organizator
  • Lucrul cu documentaţia medicală
  • Colaborare strînsă cu colegii din spital şi cei din instituţiile medicale republicane.
  • Elaborarea şi implementarea protocoalelor medicale instituţionale şi a mai multor proiecte în cadrul IMSP.

COMPETENŢE INFORMATICE

      • Cunoaşterea calculatorului la nivel profesional (Windows, MS Word, MS Excel, MS Publisher, Internet Explorer, PowerPoint,   E-mail)
      • Limba romănă -Limba de stat a Republicii Moldova
      • Alte limbi cunoscute-Limba rusă

INFORMAŢII PERSONALE

  • căsătorită, 1 copil.

                                    Audiența:  Miercuri - 09:00 - 11:00

                                                           

                           -   Lidia Morari, contabil șef, tel.0230 2-23-17

                                           Audiența:  la necesitate

 

                        -   Maria Ungurean, șef al serviciului economic, tel.0230 2-21-15

                                        Audiența:  la necesitate

                                                                       

                              -   Veronica Patrașco, jurist, tel.0230 2-21-15

                                               Audiența:  la necesitate

 

 

2. SAMSA

                  Orele de lucru:  08:00 - 15:30

                  Telefon de contact:  (0230)2-36-67   (0230)2-28-29

    Secțiile spitalului:           24/24 ore

 

Şeful secţiei Informaţie şi Statistică Medicală

             Ion Ursu  - tel 93-086

Şeful secţiei Anesteziologie-Reanimatologie

            Veaceslav Neamtu - tel 2-24-14

 Şefa secției Chirugie

             Larisa Ulanovici - tel 2-62-44

Şeful secţiei Traumatologie

            Valeriu Petrovici - tel 2-36-34

Şefa secţiei Terapie

            Eugenia Rezus - tel 93-2-75

Şefa secţiei Pediatrie

           Albu Tetiu Silvia - tel 93-038

Şeful secţiei Maternitate

           Igor Babara - tel 2-65-42

Şefa secţiei laborator  LDC

          Homa Liubovi - tel 2-24-89

Şefa secţiei Boli Contagioase

          Victoria Tverdohleb - tel 2-34-32

Şeful secţiei Neurologie

           Rusnac Vladimir - tel 2-65-42

 Şefa secţiei Ingrijiri Cronice

           Slivinscaia Nelea - tel 2-23-32

Şefa secţiei Reabilitare Medicala si Medicina Fizica

            Moroz Larisa - tel 2-24-63

Şeful secţiei Imagistica

            Donos Veaceslav - tel 2-31-77

Şefa SAMSA

           Procopii Dorina - tel 2-22-31  

Farmacist-diriginte

          Romanciuc Nadejda - tel 2-22-32

 

3. Comitetele Consiliului Calității:

 

•   Comitetul de elaborare și implementare a PCI, ST și Audit medical intern

•    Comitetul de bioetică și deontologie intern

•    Comitetul de farmacovigilență

•  Comitetul de evaluare a nivelului profesional și indicatorilor de performanță al personalului medical

•    Comitetul de transfuzie și hemovigilență

•    Comitetul de supraveghere și control al infecțiilor asociate asistenței medicale